معرفی کتاب با چرا شروع کنید

معرفی کتاب با چرا شروع کنید

fuck_k6.jpg

«به دو روش می‌توان بر رفتار انسان اثر گذاشت؛ می‌توان کنترلش کرد و می‌توان آن را القاء کرد.» -سایمون سینک

آیا تاکنون برایتان پیش‌آمده که بخواهید پیشنهادتان را واضح بیان کنید، مردم را به خرید محصولتان ترغیب کنید، یا مسیر کسب‌وکارتان را تعیین کنید؟ اگر به هریک از این سؤالات پاسخ بله دادید، این کتاب برای شماست.

کتاب با چرا شروع کنید اثر سایمون سینک، کتابی است که هر کارآفرین و صاحب کسب‌وکاری باید آن را مطالعه کند. سایمون سینک در کتاب با چرا شروع کنید به اهمیت دانستن دلیل شروع کار و به خاطر سپردن آن تا انتهای مسیر می‌پردازد؛ چراکه پرسیدن این سؤال که: اصلاً از ابتدا چرا شروع کردم؟ و به یاد داشتن پاسخ آن در طول تمام بالا‌وپایین‌های مسیر اجازه‌ نمی‌دهد انگیزه‌تان کاهش یابد.

کتاب با چرا شروع کنید اثر سایمون سینک با ترجمه‌ی علیرضا خاکساران به فارسی برگرداند شده و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است.

در ادامه درباره‌ی این کتاب بیشتر می‌خوانیم.

موضوع کتاب

شاید نویسندگان و سخنرانان بسیاری درباره‌ی اهمیت به یاد داشتن دلیل و هدف در تمام‌مسیر صحبت کرده باشند؛ سایمون سینک اما در کتاب با چرا شروع کنید این بحث را به نحوی کاملاً متفاوت و کامل‌تر از دیگران بیان می‌کند.

طبق نوشته‌های سینک در کتاب با چرا شروع کنید، بیشتر مدیران از چه صحبت می‌کنند و محصول و خدماتی را که بنا‌ است برایشان پول بیاورد معرفی می‌کنند؛ مدیران دیگری هم هستند که حرف از چگونگی و مسیری که آن‌ها را از دیگران متمایز می‌کند می‌زنند، و تعداد بسیار اندکی از مدیران نیز هستند که چرای کار خود را می‌دانند و با چرا شروع می‌کنند، و از دلیل شکل‌گیری کسب‌وکارشان در وهله‌ی اول می‌گویند.

با چرا شروع کردن کارهامان چیزی را به ما القا می‌کند که چه فاقد آن تأثیر است. این به این دلیل است که چرا مستقیماً روی احساسات ما تأثیر دارد، درحالی‌که چه منطقمان را درگیر می‌کند.

شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

  • من حسابدار عمومی هستم (چه
  • من به دیگران کمک می‌کنم با پس‌انداز پول برای مالیات، به استقلال مالی برسند (چرا و چگونه)

گزینه‌‌ی اول انتخاب امن‌تری به نظر می‌آید اما به همان اندازه خسته‌کننده است؛ درحالی‌که گزینه‌ی دوم دیگران را به سمت شما جذب می‌کند.

اگر در معرفی خود و فروش از چه استفاده کنید، باید قیمت را ابزاری قرار دهید تا تصمیم مخاطب را به آنچه مطلوب شماست سوق دهید؛ این در حالی است که اگر بر جذب مشتری‌هایی تمرکز کنید که چرای کار شما را می‌دانند و به آن باور دارند،‌ اعتمادی میان شما و مشتری شکل می‌گیرد که به وفاداری ختم می‌شود و هر مشتری شما را به دیگرانی معرفی می‌کند که خود در آینده از مشتریان وفادار شما خواهند شد.

چرای کار را چطور پیدا کنیم؟

تا اینجا مطمئناً متوجه اهمیت چرا شده‌اید. گرچه سایمون سینک در این کتاب مستقیماً روش یافتن چرا را به مخاطب توضیح نمی‌دهد اما مثال‌های بسیار مفیدی می‌آورد که راه و چاه را به ما نشان دهد. برای مثال کاملاً توضیح می‌دهد که شرکتی مثل اپل چگونه چرا‌ را به مشتری توضیح می‌دهد و با دانستن روش آن‌ها، شما نیز یاد می‌گیرید چرای خود را شرح دهید.

سینک به این موضوع اشاره می‌کند که یافتن چرا، نه فرآیند اختراع که فرآیندی اکتشاف‌گونه است. به‌بیان‌دیگر،‌ همه‌ی ما چرای کار خود را می‌دانیم، تنها باید آن را پیدا کنیم.

سینک سه روش را برای یافتن چرا پیشنهاد می‌کند

  • به عقب نگاه کنید. به یاد بیاورید که چه انگیزه‌ای باعث شد شما این کسب‌وکار‌ را آغاز کنید. آن مشکل به خصوصی که سعی در حل آن دارید چیست و چرا حل آن برای شما آن‌قدر اهمیت دارد؟‌ به قول سث گادین «چه تغییری می‌خواهید ایجاد کنید؟»
  • به بیرون نگاه کنید. از دوستی بپرسید که چرا با شما وقت می‌گذراند یا از مشتری‌ای قدیمی بپرسید چرا شما را به شرکت‌های دیگر ترجیح می‌دهد؟ اگر بدانند شما به خود مطمئن هستید و سؤال‌های شما از سر کمبود اعتمادبه‌نفس نیست، پاسخ آن‌ها بهتان کمک می‌کند بفهمید که مردم چرا به سمت کسب‌وکار شما کشیده‌ می‌شوند و باورهای مشترکتان برجسته‌تر می‌شوند.
  • به درون نگاه کنید. طبق گفته‌های سینک،‌ موفق‌ترین کسب‌وکارها دیدگاهی درباره‌ی جهان دارند؛ دیدی وسیع‌تر که برای توسعه آن تلاش می‌کنند. این دیدگاه لزوماً نباید بشردوستانه و خیرخواهانه باشد اما باید الهام‌بخش باشد. به این سؤالات پاسخ دهید: با کدام باور عام مخالفید؟ صبح‌ها با چه هدفی بیدار می‌شوید و چه چیز برایتان اهمیت دارد؟

اگر هنوز چرایتان را نیافتید، نگران نباشید. این فرآیند زمان‌بر و نیازمند تفکر است؛ درست مانند یافتن هدف، علاقه و استعداد‌هایتان، چرایتان نیز به‌مرورزمان روشن می‌شود و مطالعه‌ی این کتاب کمک بسیاری به آن می‌کند.

خرید کتاب از کاواک

خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 در برخی از شهرهای ایران از جمله اصفهان تقاضا برای خرید لوازم استوک کیا بسیار زیاد بوده و همین امر باعث شده تا بازار لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان از جوش و خروش بالایی برخوردار شود. این لوازم از دیدگاه اقتصادی در رده بالایی قرار می گیرند چرا که تقریبا بسیاری از مردم بطور مستقیم یا غیر مستقیم به لوازم یدک خودرو وابسته اند.

نگاهی به لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 از آنجا که محصولات شرکت خودرو سازی کیا در ایران و به ویژه در شهر اصفهان بسیار محبوب واقع شده اند، مسلم است که استفاده از لوازم یدک خودروهای کیا در چنین شهرهایی بیشتر از دیگر نقاط است.

 خریداران می توانند لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان را از طریق مراکز فروش معتبر تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

 از دلایل اینکه خودروهای شرکت کیا در نزد مردم بسیار محبوب شده اند، داشتن طراحی مدرن و زیبا اتوموبیل های این شرکت می باشد. شرکت خودرو سازی کیا با بهره گیری از بهترین طراحان و مهندسان در تلاش است تا با بهتر کردن محصولات خود سهم بیشتری را از بازار برای خود کند.

 علاوه بر آن، این خودرو سازی همانند دیگر شرکت های فعال در این زمینه بر روی با کیفیت بودن قطعات و لوازم مورد استفاده خودرو تاکید و سختگیری می کند.

 به همین دلیل قطعات یدکی نو یا لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

 لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان، در صورت اصل بودن ساخت کره جنوبی می باشند و لازم هم نیست تا خریداران این کالا ها نگران خرابی یا بوجود آمدن یک ایراد باشند، زیرا با توجه به استوک بودن این وسایل ممکن است افرادی فکر کنند که لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان از استحکام و دوام خوبی بهره مند نیستند اما این درست نیست.

کیفیت لوازم استوک کیا

 لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان اگر با کیفیت باشند رانندگان و یا خریداران را تا سال ها از هرگونه مشکلی راحت می کنند. در واقع باید گفت کیفیت از مهم ترین مسائلی است که هر فردی در زمان خرید به آن بیشترین توجه را دارد.

 شرکت کیا موتور تا کنون بارها از رنک کیفیت جهانی بالایی برخوردار شده است به طوری که در سال 2017 طبق یک نظر سنجی از مشتریان، این شرکت بهترین کیفیت را در بین دیگر خودرو سازی ها داشته است.

 لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان از قطعات محکم ساخته شده اند و در برابر فشار و دیگر ایرادات فنی مقاومت خوبی را از خود نشان می دهند.

348a_x14.jpg

خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 در شهر اصفهان تعداد محدودی از مراکز فروش معتبر وجود دارند که لوازم یدکی اصل و با کیفیت خودروی کیا را می فروشند، بنابراین افراد برای خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان باید توجه خود را صرف پیدا کردن یک فروشگاه خوب و معتبر کنند.

 علاوه بر این مسائل رقابت بین شرکت های بزرگ خودرو سازی دنیا بر روی بالا بردن کیفیت و تولید بهترین اتوموبیل بسیار زیاد است و هر کدام تلاش می کنند تا بازار خودرو را برای خود تصاحب کنند، به همین دلیل به هیچ عنوان قطعات ناسالم یا بی کیفیت توسط شرکت کیا تولید نمی شود.

قیمت لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 در بازار لوازم یدکی موضوعات بسیاری باعث بالا رفتن قیمت لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان می شوند. البته باید توجه داشت عناصری مانند کیفیت و با دوام بودن قطعه بیشترین تاثیر را بر روی قیمت لوازم استوک می گذارند.

 در این شرایط اقتصادی قیمت لوازم نو خودروهای کیا بسیار بالاتر از گذشته می باشند چرا که پیدا کردن لوازم اصل و نو کار آنچنان آسانی نیست و همین مسئله باعث شده تا خریداران قیمتی چند برابر قیمت واقعی لوازم پرداخت کنند.

 قیمت بالا و نبود دسترسی آسان باعث شده تا افراد از لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان بیشتر از گذشته اسفتاده کنند. این لوازم را به راحتی در هر فروشگاه معتبری می توان تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.

 

خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 باید ذکر نمود که تمامی این مسائل باعث شده اند تا افرادی سودجو به فروش لوازم تقلبی روی آورند و سود کلانی را کسب نمایند.

 در بازار خرید و فروش لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان و همچنین لوازم نو قیمت ها هر روز بالاتر می روند اما در برخی از فروشگاه ها قیمت ها می توانند کمتر از حد معمول باشند.

 برای مثال برخی از فروشگاه های آنلاین با دادن تخفیف های ویژه به مشتریان، خریداران بسیاری را به خود جذب کرده اند.

کارایی لوازم استوک کیا

 با یقین می توان گفت که اگر لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان کارایی و عملکرد ضعیفی داشتند به کالاهای پر فروشی تبدیل نمی شدند.

 داشتن عملکرد صحیح و استاندارد از دیگر نکاتی است که خریداران و حتی فروشندگان بر آن بسیار تاکید می کنند.

 به همین دلیل خریداران باید از سالم بودن و داشتن کارایی لازم قطعه مورد نظر خود اطمینان لازم کنند چرا که در صورت عدم کارکرد صحیح قطعه، خسارت های جبران ناپذیری می تواند برای راننده یا سرنشینان خودرو ایجاد گردد.

 

خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 بنابراین افراد قبل از خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان حتما باید از چند کارشناس مشورت و راهنمایی لازم را دریافت کنند تا به هیچ مشکلی بر نخورند.

 استفاده از لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان که در عین حال دارای کارایی بالا و همچنین کیفیت خوبی باشند باعث می شود تا سطح ایمنی خودرو بالا رفته و عملکرد عالی داشته باشد.

 همچنین استفاده از لوازم با کیفیت بر بالا رفتن عمر مفید وسیله نقلیه تاثیر می گذارد و همچنین باعث می شود تا میزان آلایندگی خودرو تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.

چند نکته برای خرید

 چه برای خرید حضوری یا آنلاین لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان، باید خریداران حتما به رنگ محصول و یا اینکه کالا دارای زدگی می باشد یا خیر حتما توجه کنند.

 خریداران همیشه از طریق بارکد محصول می توانند متوجه شوند که کالا اصل است یا تقلبی، به این صورت که در تمامی تلفن های همراه هوشمند نرم افزار بارکد خوان از قبل توسط شرکت بر روی دستگاه نصب شده است و خریداران به راحتی می توانند از این نرم فزار استفاده کنند.

 همچنین شما می توانید برای خرید و یا دریافت اطلاعات از قطعات خودرو اسپروتیج می توانید بر روی لوازم استوک اسپورتیج کلیک کرده و از آخرین اطلاعات و محصولات آگاهی یابید.

انواع پمپ خانگی

انواع پمپ خانگی

 

1 پمپ خانگی نیم اسب

 

یکی از انواع پمپ های خانگی پمپ های نیم اسب می باشند که در ظرفیت های پایین ساخته می گردند و برای مصارف خانگی و ویلاهای کوچک کاربردی هستند.

 

به صورت تک فاز در قیمت و حجم پایین تولید می گردند. از مزیت و خواص اصلی این پمپ ها می توان به کم صدا بودن آن ها توجه داشت.

 

پمپ خانگی یک اسب بشقابی

 

این نوع از پمپ ها برای ساختمان هایی با تعداد طبقات حداکثر سه واحد مناسب می باشند.

 

پمپ خانگی بشقابی از گروه پمپ های سانتریفیوژی (شعاعی) می باشند.

5s_image1.jpg 

پمپ خانگی یک اسب جتی

 

قسمت جلویی در این نوع پمپ خانگی ساختار کشیده را داراست.

 

از مکانیزم ایجاد خلاء برای مکش آب در این پمپ ها استفاده شده است که

باعث می شود جریان تخلیه و پمپاژ آب به آرامی و یکنواختی صورت بگیرد.

 

4 پمپ خانگی دو پروانه ای

 

قدرت این نوع پمپ ها از موارد قبلی بیشترمی باشد و برای ساختمان های پنج طبقه به بالا و صنعت کشاورزی مناسبمی باشند.

از معایب این نوع پمپ ها می توان به قیمت بالا و پرسروصدا بودن توجه داشت.

انواع پمپ خانگی

 

در قسمت بعدیاین پست به انواع پمپ خانگی بر اساس برندهای معروف در بازار پرداخته ایم.

 

انواع پمپ خانگی ایتالیایی

پمپ های آب ایتالیایی معروف ترین پمپ های موجود در بازارند. پمپ آب بر اساس دبی آب، ارتفاع ساختمان و فشار مورد نیاز انتخاب می شود. معروف ترین برند هایی که در بازار هستند:

 

پمپ آب پنتاکس (Pentax)

پمپ آب  لوارا (Lowara)

پمپ آب  ابارا (Ebara)

پمپ آب  داب (DAB)

پمپ آب  پدرولو (Pedrollo)

پمپ آب  اسپرونی (speroni)


 

 تجهیزات ضروری برای راه اندازی پمپ

 

1 شیر صافی

 

شیر صافی از ورود مواد و گل ولای های موجود در لوله های آب به داخل پمپ جلوگیری می کند.

شیر صافی قبل از لوله مکش آب پمپ قرار گرفته است و از آسیب رسیدن به پمپ جلوگیری می نماید.


 

2 شیر یک طرفه

 

شیر یک طرفه از برگشت آب به درون پمپ جلوگیری به عمل می آورد.

زمانی که شیر یک طرفه باز می شود مقاومتی در مسیر عبور سیال وجود ندارد؛ اما

به محض کم شدن فشار سیال دریچه عبور شیر یک طرفه به صورت اتوماتیک بسته می شود.


 

3 لرزه گیر

 

در پمپ های با ظرفیت بالا به علت وجود داشتن ارتعاشات در سیستم از لرزه گیر استفاده می گردد که

این کار از آسیب زدن به لوله ها و جابجایی آن ها جلوگیری به عمل می آورد. لرزه گیرها در دو طرف پمپ های بزرگ نصب می شوند.


 

4 شاسی

 

از شاسی ها برای ثابت کردن محل پمپ استفاده میگردد. شاسی ها از به وجود آمدن لرزه و ارتعاش در سیستم جلوگیری می کنند.

 

فروشگاه اینترنتی چلونگر ارائه کننده انواع پمپ های خانگی با قیمت مناسب و باکیفیت می باشد،برای دیدن نمونه پمپ ها به سایت چلونگر مراجعه کنید.

 

فروشگاه آنلاین چیست؟

فروشگاه آنلاین  چیست؟

 

فروشگاه  انلاین  در واقع وب سایتی است که در ویترین خود به عرضه کالا و خدمات می پردازد و مشتری قادر به سفارش آن ها می باشد. در فروشگاه های اینترنتی هزینه کالا و خدمات را به صورت آنلاین می توانید پرداخت کنید و محصول مورد نظر را درب منزل تان تحویل بگیرید. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره فروشگاه اینترنتی، کاربردها و مزایای آن خواهیم پرداخت.

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های آنلاین: دلایل شکست فروشگاه های آنلاین چیست؟ - داده ... 

در فروشگاه اینترنتی اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر نمایش داده می شود و امکان خرید آن برای مشتری فراهم می گردد. در این فروشگاه ها محصولات و خدمات متفاوت دسته بندی می شوند و با کلیک روی هر یک قادر به مشاهده محصولات زیادی خواهید بود. سبدی مجازی برای این فروشگاه ها در نظر گرفته می شود که با استفاده از آن قادر به ثبت سفارشات خود خواهید بود. امکان جستجوی محصولات در فروشگاه های  انلاین  برقرار شده است تا اقلام و یا برندهای خاصی را که به آن تمایل دارند جستجو کنند و محصول مورد نظر را سریع تر پیدا کنند.

 

فضای کار اشتراکی چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟‌

فضای کار اشتراکی چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟

وبلاگ مقالات فضای کار اشتراکی چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟

امکانات فضای کار اشتراکی

 

امکانات فضای کار اشتراکی چه مواردی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟ اتاق جلسه و فضای برگزاری رویداد به کسب ‌وکارها و فریلنسرها کمک بسیاری می‌کند.

فضاهای کار اشتراکی روز به روز در حال رشد هستند

و این حوزه کاری اکنون به صورت یک صنعت بزرگ و شناخته شده درآمده است.

هر کسب‌وکاری که در این مسیر شروع به فعالیت می‌کند

برای کسب جایگاه بهتر تلاش می‌کند.

ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به مراجعان نردبانی است

که می‌تواند آنها را به جایگاه بالاتری ببرد.

مهمترین امکانات فضای کار اشتراکی در اغلب مجموعه‌ها عبارتند از:

فضای مشترک

قسمت اصلی فضای کار اشتراکی شامل میزهایی است که می‌تواند حداقل ? نفر از اعضای یک تیم را در خود جای دهد.

این چیدمان برای استارت‌آپ‌ها یا گروه‌های کاری مناسب است.

امکاناتی مانند لوازم و ابزارهای اداری (دستگاه‌های کپی، پرینتر و..)، تخته پاک‌کن، پروژکتورها و دیگر ابزارهای مشابه برای تسهیل کارها در دسترس هستند.

در شعبه باغ بهشت پارادایس هاب، از سه دفتر اشتراکی ? نفره، ?? نفره و ?? نفره استفاده شده است

و شما می‌توانید با توجه به تعداد افراد تیم خود و فضایی که نیاز دارند،

هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید.

میز و صندلی اختصاصی

این صندلی‌ها برای کسانی که تنهایی را ترجیح می‌دهند

و یا مکانی برای تماس‌های خصوصی می‌خواهند، بهترین گزینه هستند.

همانند داشتن اتاق شخصی در محل کار، میزهای اختصاصی همیشه جایگاه شما را در فضای کاری پر سر و صدا و شلوغ محفوظ نگه می‌دارد.

میز و صندلی مشترک

بر خلاف میزهای اختصاصی که متعلق به یک فرد هستند،

میزهای مشترک برای کاربرانی که به صورت چرخشی و طبق برنامه از فضای دفتر استفاده می‌کنند مناسب هستند.

این امکان برای کسانی که همیشه در فضای کار حضور ندارند و یا ترجیح می‌دهند از فضای کاری مشترک استفاده کنند، عالی است.

البته اگر از اینکه کس دیگری در جای شما بشیند ناراحت می‌شوید این صندلی‌ها برای شما مناسب نیستند!

و به طور کلی میز مشترک جایگزینی ارزان‌تر برای میزهای اختصاصی است.

اتاق‌ جلسه

مثل همه کارها و محیط‌های کاری، شما گاهی با افراد مختلف راجع به مسائلی صحبت می‌کنید که نمی‌خواهید دیگران آن را بشنوند.

اتاق جلسه راه‌حل پیشنهادی پارادایس هاب است.

شما می‌توانید این اتاق‌ها را به صورت ساعتی اجاره کنید

و یا در صورت استفاده مداوم طبق برنامه‌ای هماهنگ شده از آن استفاده کنید.

فضای برگزاری رویداد

اگر  استارت آپ هستید و قرار است یک مراسم رونمایی برگزار کنید

و یا یک فریلنسر که به دنبال برگزاری کارگاهید؛

فضاهای کار اشتراکی مانند پارادایس هاب فضایی برای برگزاری کنفرانس‌ها و رویدادهای شما در اختیارتان قرار می‌دهند.

این فضاها به گونه‌ای طراحی شده که می‌توانید بدون دغدغه میزبان تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان باشید.

نکته مهم در مورد دریافت این خدمات از فضاهای کار اشتراکی این است که این مکان‌ها به تمام امکانات مورد نیاز شما برای برگزاری یک رویداد مجهز هستند.

دیگر حتی نگران پیگیری مسائل بعد از رویداد مثل نظافت سالن نباشید چون پارادایس هاب همه چیز را برعهده می‌گیرد.

فضاهای برگزاری رویداد برای کارگاه‌ها، آموزش‌ها و سایر رویدادهای تخصصی عالی هستند. ?

از دیگر امکانات فضای کار اشتراکی که بسیار کاربردی و جذاب به نظر می‌رسد امکان مشاوره، راهنمایی، تدریس و آموزش است.

این امکان برای کسانی که در آغاز کار شخصی یا تیمی‌شان هستند بسیار مؤثر و کارگشا است.

معمولاً کارآفرین‌های حرفه‌ای و منتورها در این فضاها حضور دارند

و به افراد در راه‌اندازی و پیشبرد کارشان کمک می‌کنند.

ثبت شرکت

یکی از نگرانی‌های افراد برای کار در پارادایس هاب و سایر فضا‌های کار اشتراکی این است که شاید با استفاده از این فضاها نتوانند شرکت خود را ثبت کنند؛

اما این مشکلات هم در مجموعه پارادایس هاب رفع شده و شما می‌توانید با دریافت اجازه نامه، شرکت خود را ثبت کنید

و همچنین کد پستی معتبر این مجموعه را نیز در اختیار شرکت‌ها و ارگان‌هایی که با آن‌ها همکاری دارید، بگذارید.

در پارادایس هاب استارت‌اپ‌ها در صورت تمایل می‌توانند مشاوره‌های حقوقی و حسابداری نیز دریافت کنند.

پارادایس هاب امکانات جذاب دیگری را به خدمات روتین خود اضافه کرده‌ است

که مراجعه‌کنندگان رضایت بیشتری داشته باشند؛

مبلمان راحتی برای استراحت، کافه، پذیرایی‌های رایگان هر روزه، اتاق اتریوم برای جلسات دوستانه و اینترنت پرسرعت نامحدود.

پارادیس هاب در شبکه های اجتماعی:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir