همتا مووی


a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

فعال کردن Windows و آفیس


به طور کلی نصب برنامه ی آفیس برای هر سیستم کامپیوتری لازم است اما برای دیگر برنامه ها می توان بر حسب نیاز و سلیقه اقدام به نصب آن ها کرد.

 

s2_z1t6.jpg



قطعا بعد از نصب و فعال سازی ویندوز باید اقدام به نصب نرم افزارهای مهم و مورد نیاز کرد، یکی از مهم ترین نرم افزارها که وجود آن در ویندوز و انجام فعالیت های رومزه اهمیت بسیار بالایی دارد برنامه ی آفیس (office) می باشد، به طور کلی نصب برنامه ی آفیس برای هر سیستم کامپیوتری لازم است اما برای دیگر برنامه ها می توان بر حسب نیاز و سلیقه اقدام به نصب آن ها کرد.

پیغام فعال نبودن ویندوز
به طور کلی بعد از نصب ویندوزهای مختلف با پیغامی مبنی بر فعال یا اکتیو نبودن ویندوز مانند your windows license will expire soon رو به رو خواهید شد، این پیغام نشان دهنده ی آن است که شما باید ویندوز را فعال کنید، در مقاله ای تحت عنوان حل ارور your windows license will expire soon در سایت رایانه کمک ما تمامی راه های حل این مشکل را برای شما عزیزان بازگو کرده ایم، میتوانید با روش های مختلف رفع این مشکل در این مقاله آشنا شوید.
 

فعال کردن Windows و آفیس
برای فعال کردن Windows و آفیس علاوه بر این که می توان از لایسنس قانونی استفاده کرد، نرم افزارهای مختلفی نیز در این زمینه وجود دارند که به کمک آن ها می توان سیستم عامل ویندوز و نرم افزارهای گروه آفیس را فعال کرد.
ما در این مقاله تصمیم داریم به آموزش فعالسازی ویندوز و آفیس بپردازیم، شما همچینین می توانید با خرید پکیج آموزش رایانه کمک در حوزه های مختلف نصب و راه اندازی سیستم، آنتی ویروس ها، نرم افزارهای آفیس و فتوشاپ و همچنین راه اندازی سایت توسط وردپرس مهارت های لازم را کسب کنید.
 

چرا به فعال سازی ویندوز نیاز داریم؟
فعالسازی و اکتیو کردن ویندوز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد همان طور که می دانید مایکروسافت هر ساله امکانات و آپدیت های فراوانی را به ویندوزهای مختلف می افزاید و افراد برای دستیابی به این امکانات باید از ویندوزهای اکتیو و فعال استفاده کنند در صورتی که از ویندوز به صورت قانونی استفاده کرده باشید یعنی با خریداری لایسنس معتبر و فعال کردن سریال ویندوز در بخش Activation ویندوز را فعال کرده باشید می توانید به راحتی با آپدیت ویندوز ازامکانات جدید بهره مند شوید اما در صورتی که ویندوز شما فعال نباشد قادر به استفاده از ابزار و امکانات جدید ویندوز نخواهید بود، برای همین فعال سازی ویندوز از اهمیت بالایی برخوردار است.
 

آیا ویندوز نصب شده اکتیو است؟
در صورتی که می خواهید از فعال یا غیر فعال بودن ویندوز خود مطمئن شوید می توانید از طریق ذیل متوجه شوید که آیا ویندوز شما فعال می باشد یا خیر؟
     - در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می کنید بر رویMy Computer  و برای ویندوز 10 بر روی آیکون  This PC کلیک راست کنید.
     - 
گزینه ی Properties را انتخاب کنید.
     - 
در صفحه ی باز شده و از قسمت Windows Activation  می توانید از وضعیت فعال یا غیر فعال بودن ویندوز خود مطلع شوید.
     - 
در صورت فعال بودن ویندوز می توانید عبارت " Windows is activated " را مشاهده کنید و در صورتی که ویندوز شما فعال نباشد عبارت " Windows is not activated " برای شما نمایش داده خواهد شد.
 

 


عدم مشاهده آیکونها بر روی دسکتاپ
همان طور که اشاره شد بعد از نصب ویندوز با کلیک راست بر روی آیکون My Computer  یا This PC می توانید از وضعیت اکتیو بودن ویندوز خود مطلع شوید البته گاهی ممکن است در ویندوزهای مختلف به خصوص در ویندوز 10 آیکون های صفحه نمایش یا دسک تاپ برای شما نمایش داده نشود در صورت مواجه شدن با این مشکل می توانید مقاله ی عدم نمایش آیکون های دسکتاپ در ویندوز 10 را مطالعه کنید، در این مقاله به تفصیل در خصوص علت و راه حل مشکل عدم نمایش آیکون ها آموزش های کاربردی را برای شما همراهان رایانه کمک ارائه داده ایم.
 

آموزش فعال سازی ویندوز با نرم افزار
یکی دیگر از روش های اکتیو و فعال سازی ویندوز کمک گرفتن از نرم افزارهای مختلف در این زمینه می باشد که به کمک آن ها می توانید ویندوز را کرک کرده و فعال کنید، استفاده از این نرم افزارها به خصوص برای کشور ایران که خرید نسخه های اورجینال ویندوز دشوار است مناسب می باشد، از جمله دلایل مهمی که خرید نسخه های اورجینال را در ایران با مشکل مواجه کرده است می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
     - 
بالا بودن هزینه ی خرید ویندوزهای اورجینال
     - مشکل در پرداخت آنلاین هزینه ها به دلیل شرایط تحریم درگاه های بانکی
 
آموزش نرم افزار KMSpico برای فعال سازی ویندوز و آفیس
یکی از نرم افزارهای محبوب برای فعال سازی ویندوز های 7، 8 ، 8.1 و 10 نرم افزار KMSpico  می باشد، استفاده از این برنامه بسیار ساده بوده و نیاز به اتصال اینترنتی ندارد نکته ی قابل توجه در استفاده از نرم افزار KMSpico این است که علاوه بر این که به شما در فعال سازی و اکتیو کردن ویندوز کمک خواهد کرد این امکان را نیز به شما می دهد تا به کمک آن بتوانید برنامه ی MSOffice  را نیز فعال کنید.
در صورت مواجه شدن با ارور msvcp140.dll در هنگام نصب برنامه ی KMSpico و یا دیگر نرم افزار ها پیشنهاد می کنیم مقاله ی رفع ارور msvcp140.dll  را مطالعه بفرمایید.
     - 
در ابتدا باید آنتی ویروس را غیر فعال کنید.
     - 
بعد از دانلود، برنامه ی KMSpico  را نصب کنید.
     - 
نرم افزار را اجرا کنید، حال در صفحه ی باز شده بر روی دکمه ای با رنگ قرمز کلیک کنید تا فعال سازی آغاز شود.
     - 
تنها با یک کلیک ساده علاوه بر فعال سازی و اکتیو کردن ویندوز می توانید برنامه های آفیس را نیز فعال کنید.
 

 


آموزش فعال سازی ویندوز با کد فعالسازی
بعد از خرید لایسنس ویندوز به صورت قانونی در قدم بعدی باید برای رجیستر کردن ویندوز اقدام کرد، برای این کار کافی است از طریق بخش تنظیمات ویندوز، گزینه ی Update & Security را انتخاب کنید، حال باید گزینه ی Activation را از بخش سمت چپ صفحه پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.
بعد از آن با انتخاب گزینه ی Change Product Key کد مربوطه را در کادر باز شده وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید با انجام این عملیات ویندوز شما فعال و اکتیو خواهد شد.
 

 



کلام آخر:
ضمن تشکر از همراهی شما تا پایان مقاله ی " فعال سازی ویندوز و آفیس" امیدواریم مطالب ارائه شده در این بخش مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، در صورت وجود هر گونه مشکل در زمینه فعال سازی و اکتیو کردن ویندوزهای مختلف می توانید از طریق شماره های9099071540  و 021-7129 با همکاران ما در رایانه کمک تماس حاصل فرمایید.

منبع : www.itna.ir

ارز دیجیتال تتر چیست و چه کاربردی دارد؟


ارز دیجیتال تتر چیست و چه کاربردی دارد؟

تتر یک ارز دیجیتال با واحد انحصاری USDT است. این ارز دیجیتال با قیمت ثابت خود از شما در مقابل نوسانات بازار محافظت می‌کند و به کمک آن می‌توانید به صورت دیجیتالی دلار منتقل کنید. اگر در بازار ارزهای دیجیتال باشید؛ احتمالا نام ارز دیجیتال تتر را شنیده‌اید.

شاید برای شما سوال باشد که تترچیست، چگونه کار می‌کند و چرا قیمت آن همیشه ثابت است. در ادامه به تمامی این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

ارز دیجیتال تتر چیست؟

 

s2_nb53.jpg

ارز دیجیتال تتر با واحد اختصاری USDT، همچنین قیمت آن همیشه ثابت است. درواقع ارزش هرواحد ارز دیجیتال تتر برابر با 1 دلار آمریکا است. این ارز دیجیتال یکی از ده ارز دیجیتال با ثبات در بازار رمز ارزها محسوب می‌شود. این رمز ارزهای باثبات دارای پشتوانه کالا و دارایی‌های دیگر هستند. درواقع قیمت ارزهای دیجیتال باثبات همیشه وابسته به ارزش دارایی‌های پشتوانه است و با آنها بالا و پایین می‌شود.

به جز تتر، تعداد زیادی از آن‌ها با پشتوانه دلار آمریکا در بازار عرضه شده است، اما USDT در حال حاضر قدرتمندترین ارز دیجیتال باثبات است.

کاربرد ارز دیجیتال تتر برای کاربران به دو شکل است.

در امان ماندن از نوسانات شدید بازار.

انتقال آسان پول به صرافی‌ها و کیف پول‌ها به صورت دلاری.

تتر را می‌توانید در کیف پول‌های دیجیتالی روی موبایل و یا کامپیوتر خود یا کیف پول‌های موجود در صرافی‌ها ذخیره کنید. ارسال و دریافت آن به‌ سادگی و سرعت ارسال یک ایمیل است. همین ویژگی‌ها موجب شده است که این ارز دیجیتال برای معامله‌گران بسیار محبوب باشد.

شرکت آیفینکس  مالک تشکیلات تتر و گرداننده صرافی ارز دیجیتال بیتفینکس است. این ارز دیجیتال ابتدا رسماً در سال ???? با نام Realcoin عرضه شد و پس از مدت کوتاهی نام آن تغییر کرد. این شرکت در سال ???? یک ارز دیجیتال دیگر به نام Tether Gold عرضه کرد که دارای پشتوانه طلا نیز است.

چرا قیمت آن همیشه ثابت است؟

به ازای هر واحد از این ارز دیجیتال  که تولید می‌شود ? دلار در ذخایر بانکی نگهداری می‌شود که به عنوان پشتوانه این ارز دیجیتال عمل می‌کند. درواقع اگر ?,???,??? واحد USDT  به بازار عرضه شده باشد؛ ?,???,??? دلار در خزانه بانک نگهداری می‌شود تا قیمت آن همواره برابر ? دلار بماند.

USDT در ابتدا روی لایه Omni، بستری روی بلاک چین بیت کوین، توزیع شد. اکنون روی بلاک چین‌هایی از جمله اتریوم، بیت کوین کش، ترون و الگورند نیز عرضه می‌شود. درواقع این موضوع یعنی دسترسی به تتر بسیار آسان است و می‌توان آن را روی کیف پول‌های رسمی اتریوم، بیت کوین کش، ترون و Algorand  ذخیره کرد.

واحدهای این ارز نسبت به نیاز بازار و در دوره‌های زمانی مختلف از سوی شرکت آیفینکس تولید و به صرافی بیتفینکس وارد می‌شوند؛ سپس از آنجا توسط معامله‌گران به صرافی‌های دیگر نیز می‌روند. با این‌ که تراکنش‌های USDT غیرمتمرکز است و روی بلاک‌ چین‌های بزرگی انجام می‌شود، توزیع واحدهای آن کاملاً متمرکز انجام می‌شود و نمی‌توان آن را یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز دانست.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم همچنین از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.

 

نوع سیگنال در دوربین مداربسته


نوع سیگنال در دوربین مداربسته

نوع سیگنال در دوربین مداربسته یا Signal System، به تکنولوژی انتقال سیگنال های آنالوگ اشاره می کند. Signal System در واقع استانداردی است که سیگنال از طریق آن ارسال می شود. به زبان ساده تر، نوع سیگنال زبان مشترک بین اجزای سیستم مداربسته است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

Signal System به چه دردی می خورد؟

وقتی دو انسان می خواهند با هم صحبت کنند باید هر دو یک زبان مشخص را بلد باشند. متکلم به آن زبان صحبت می کند و مخاطب آن را دریافت کرده و معنای آن را می فهمد.

حال اگر متکلم به زبانی صحبت کند که مخاطب نداند چه اتفاقی می افتد؟ طبیعتا اطلاعاتی منتقل نمی شود. نوع سیگنال همان زبان دوربین های مداربسته است. برای ساخت یک سیستم مداربسته یکپارچه باید حتما دقت کنید که همه دوربین ها و تجهیزات ضبط کننده از یک نوع سیگنال استفاده کنند یا آن نوع سیگنال را پشتیبانی کنند.

چه انواعی از Signal System وجود دارد؟

همانطور که انسان ها زبان های بسیار مختلفی دارند انواع بسیار متفاوتی از استاندارد سیگنال هم وجود دارد. دو نوع قدیمی و بسیار رایج از انواع سیگنال PAL و NTSC بودند. از این استانداردها برای انتقال امواج ویدئویی برای تلویزیون ها استفاده می شد.

با توجه به محبوبیت این استانداردها در گذشته، دوربین های آنالوگ قدیمی را هم با همین استانداردها می ساختند تا شما بتوانید آنها را مستقیم به تلویزیون وصل کنید و تصاویر آنها را ببینید. با گذشت زمان محدودیت های رزولوشن این استانداردها آزار دهنده شد و استانداردهای جدیدی مانند HDTVI، HDCVI و AHD معرفی شدند.

آداپتور صنعتی دوربین مدار بسته    دوربین مداربسته تیاندی

 

دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط هایک ویژن از چه Signal System استفاده می کنند؟

دوربین های مداربسته آنالوگ تیوی لاینی هایک ویژن از استاندارد PAL و NTSC استفاده می کردند. اما دوربین های آنالوگ نسل جدید هایک ویژن که طبق نظر کارشناسان جز ده برند برتر دوربین مداربسته می باشند، نیز از استاندارد HDTVI استفاده می کنند (که امکان رسیدن به رزولوشن های خیلی بالاتر را فراهم کرده).

البته دستگاه های DVR جدید هایک ویژن همچنان گذشته از HDTVI هنوز هم استانداردهای PAL و NTSC را پشتیبانی می کنند. نسل جدید دستگاه های ضبط هایک ویژن همچنین امکان پشتیبانی از دوربین های AHD را هم اضافه کرده است که کاربرد این دستگاه ها را بسیار وسیع تر می کند.

دوربین مدار بسته   نصب دوربین مدار بسته

 

خرید تجهیزات شبکه از فروشگاه اینترنتی رسیس شاپ


خرید تجهیزات شبکه از فروشگاه اینترنتی رسیس شاپ

مزیت خریداری دستگاه های فورتی نت بسیار زیاد و قابل تامل است. پنل کاربری دستگاه های این برند کاربرپسند بوده و به راحتی با شرکت در یک دوره آموزش کاربردی چند ساعته ، قادر به کار کردن با این دستگاه ها خواهید بود.

n5_9noe.jpg

 دیدگاه فورتی نت از ابتدا ارائه امنیت گسترده، یکپارچه و با کارایی بالا در زیرساخت فناوری اطلاعات بوده است و در همین راستا با ارائه محصولات متنوع، امنیت شبکه و محتوا را به بهترین نحو فراهم آورده است. این کمپانی متناسب با هر نوع نیاز در حوزه امنیت شبکه، محصولات اختصاصی مرتبط با همان نیاز را ارائه داده است که از جمله معروفترین آنها می توان به فایروالهای FortiGate که قابلیت مدیریت سایر محصولات فورتی نت و برند های دیگر را دارد، فایروال وب FortiWeb ، ابزار تجزیه و تحلیل امنیتی FortiAnalyzer،  سایر محصولاتی مانند FortiAP، FortiMail، FortiADC و ... که همه آنها را می توان به صورت متمرکز از طریق Fortimanager کنترل و مدیریت نمود، اشاره نمود. در گزارشهای ارائه شده توسط موسسه معتبر گارتنر، فورتی نت طی چندین سال گذشته توانسته در حوزه تجهیزات امنیتی، جایگاه خود را در بخش برندهای Leader حفظ نماید.

فورتی نت همواره در حال بهبود دستگاه های ارائه شده بوده و با معرفی محصولات جدید در هر سری، علاوه بر اضافه نمودن قابلیت های بیشتر، قیمت آن را نسبت به دستگاه مشابه در سری قبلی، کاهش داده است. برای مثال FG100F نسل جدیدتر مدل FG100E می باشد که توان خروجی آن به اندازه مدل FG200E بوده و علاوه بر ارائه دو پورت  10G و دو منبع تغذیه برق، از قیمت پایین تری نسبت به 200E برخوردار است.از جمله جدیدترین محصولات فورتی گیت میتوان به FG40F، FG60F ، FG100F و FG600E اشاره نموده که به ترتیب جایگزین های مناسبی برای دستگاه های FG80E، FG100E، FG200E و FG1000D هستند. برای مراکز داده مدل هایFG-1100E  با قیمت پایینتر جاگزین قویتری برای مدل  FG-1500D و نیز FG-2200E و FG-3300E به تازگی روانه بازار شده اند. شاهکار محصولات جدید فورتی نت به طور حتم مدل FG-1800F می باشد. این مدل که به تازگی معرفی شده از پردازنده NP7 بهره برده و با بهره گیری از پورت های پرظرفیت10G و 40G در حدود 195 گیگ خروجی در اختیار شما قرار دهد. این به این معنی است که نسبت به مدل مشابه در برند معروف سیسکو در حدود 10 برابر کارایی بیشتری خواهد داشت و برای بانکها ، شرکت های بیمه و ارائه دهندگان پهنای باند مناسب می باشد.

 

-  لایسنس محصولات فورتی گیت

با توجه به تحریم های اعمال شده علیه کشور عزیزمان ایران، برخی از کاربران ترجیح می دهند، به صورت آفلاین از فایروالهای خریداری شده استفاده نمایند. این بدین معنی است که دستگاه دیگر در معرض بلاک شدن قرار نداشته و هزینه خرید لایسنس آنلاین محصولات فورتی نت سالیانه نیز کاهش می یابد. اما دیگر به روز رسانی های امنیتی به صورت آنلاین توسط دستگاه دریافت نشده و مدیر شبکه می بایست پس از توزیع هر به روزرسانی به صورت دستی آن را به آن منتقل نماید. با توجه به اینکه تحت هر شرایطی این نوع به روز رسانی با تاخیر همراه است و کاربر نمیتواند به صورت مستقیم از فورتی نت فایل ها را دریافت نماید، خریداری محصول  و این به روزرسانی های حیاتی از شرکت ها معتبر که فایل های صحیح را با بالاترین سرعت ممکن در اختیار شما قرار می دهد بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین ارائه پنل FTP برای دریافت پچ های آپدیت، کار را برای شما آسانتر خواهد کرد.

این مساله در مورد تامین لایسنس های آنلاین از حساسیت بیشتری برخوردار است.در سالهای اخیر به تدریج راهکار های گذشته جهت فعالسازی لایسنس دیگر عملی نبود و دستگاه های متعددی در لیست سیاه شرکت فورتی نت قرار گرفته و به اصطلاح بلاک (Block) شده اند.قابل توجه آنکه به همین نسبت رفع این مشکل یعنی آنبلاک (Unblock) کردن نیز سخت تر و عملا امکان ناپذیر شده است. لذا در این خصوص می بایست از مشاوره و تخصص شرکت هایی بهره جست که تجربه کافی در این زمینه را داشته و بعنوان نمایندگان فروش محصولات فورتی گیت امکان ارائه راهکار های عملی برای دور زدن فنی تحریم ها را داشته باشد. به این ترتیب قیمت پایین تر در این زمینه نمی تواند اولویت اصلی انتخاب تامین کننده باشد. با توجه به فشار های اقتصادی شرکت هایی بدون انجام عملیات های دقیق و هزینه بر فنی طی سالهای اخیر اقدام به فروش این محصولات امنیتی با قیمت پایین نموده باشند اما عدم تجربه کافی و تمهیدات همه جانبه و لازم منجر به غیر فعال شدن دستگاه ها (بلاک شدن) گردیده که ضمن از دست رفتن لایسنس و ضرر مالی،  شبکه کاربران را با مخاطره جدی مواجه می سازد. بنابراین می بایست از طریق شرکت هایی اقدام به خرید و سفارش گذاری این محصولات تخصصی نمود که علاوه بر توانایی سفارش گذاری و خرید لایسنس به صورت مستقیم، از نیروی فنی و دانش تخصصی لازم برای فعال سازی اصولی آن نیز برخوردار بوده و احتمال بروز هرگونه مشکل را به حداقل برساند. بدیهی است که حفظ کیفیت در ارائه خدمات هزینه بردار بوده و از مولفه های تاثیرگذار بر قیمت می باشد.

 

- مزایای محصولات فورتی گیت

مزیت خریداری دستگاه های فورتی نت بسیار زیاد و قابل تامل است. پنل کاربری دستگاه های این برند کاربرپسند بوده و به راحتی با شرکت در یک دوره آموزش کاربردی چند ساعته ، قادر به کار کردن با این دستگاه ها خواهید بود. از آنجا که فورتی نت طیف وسیعی از محصولات را ارئه می نماید، برای مجموعه های بزرگ همچون پتروشیمی ها، این امکان را فراهم می اورد که شبکه ای حرفه ای از محصولات مختلف با برندی واحد داشته باشند که موجب تسهیل در مدیریت دستگاه های تحت شبکه خواهد شد. قیمت مناسب و اعتبار جهانی محصولات امنیتی فورتی نت، از دیگر مزایای قابل توجه می باشند که بی درنگ مجموعه های مختلف با هر اندازه ای از شبکه را به سوی خرید دستگاه های این برند سوق می دهد.