آموزش شبکه

آموزش شبکه

اگر با دقت به اطراف خود نگاه کنیم، خواهیم دید شبکه های کامپیوتری در همه جا هستند. از شبکه ی اینترنت خانگی و دسترسی به فایل های مشترک در محل کار گرفته تا برپایی کلاستری از کامپیوترها برای استفاده‌ از منابع مشترک و تعامل برای حل مسائل پیچیده، کمتر جایی را پیدا می‌کنید که نیاز به برپایی نوعی از شبکه‌های کامپیوتری نداشته باشند از این رو آموزش شبکه یکی از مهمترین دوره های کامپیوتری می باشد.

متخصص شبکه

به همین دلیل وجود نیروی متخصص در این زمینه در تمامی شرکت ها احساس می شود. چه آن هایی که به صورت مستقیم در زمینه ی کامپیوتر و فناوری اطلاعات فعالیت دارند و چه سازمان هایی که از این خدمات استفاده می کنند.  اطلاع از طرز کار پروتکل‌های مختلف شبکه، نحوه‌ ی پیاده‌سازی و تنظیم آن برای خدمت رسانی به گره‌های شبکه، یافتن ریشه‌ی مشکلات متداول موجود در شبکه‌ها و رفع آن‌ها و در نهایت برقراری امنیت شبکه و مقابله با نفوذ، از وظایف روزانه‌ی مدیران شبکه در سطوح مختلف است.

 چرا آموزش شبکه ؟

همانطور که بیان شد، رشد چشمگیر انواع شبکه های کامپیوتری و احساس نیاز به وجود نیروی متخصص در این عرصه، جایگاه شغلی زیادی برای علاقه مندان به وجود آورده است. این امر سبب شده تا بسیاری از علاقمندان IT با هدف ارتقاء سطح دانش و اطلاعات خود به شرکت در دوره های آموزش شبکه گرایش پیدا کنند.

طبق گزارش های اداره آمار کار امریکا، اخیرا پیش بینی نموده که تا سال 2022 میلادی مشاغل مربوط به حوزه شبکه و سیستم های کامپیوتری با رشد 12 درصدی همراه خواهند بود.

 آموزش شبکه با کدام دوره شروع می شود؟

دوره Network+ یا (CompTIA Network Plus) را می توان تقریبا پیش نیاز تمامی دوره های مربوط به دوره های سیسکو و دوره های مایکروسافت دانست و بیشتر علاقه مندان ورود به حوزه شبکه باید در این دوره آموزشی شرکت کنند.

 طراحی دوره نتورک پلاس به گونه ای انجام شده است که بتواند مشتاقان به کار در حوزه شبکه را با پایه و اساس طراحی، پیکربندی و عیب یابی زیرساخت های متعلق به شبکه های بی سیم و با سیم آشنا سازد.

 

مدارکی که برای ورود به بازار کاری شبکه نیاز است؟

همانطور که حتما نیز بارها شنیده اید بهترین راه ورود به بازار کاری شبکه های کامپیوتری، شرکت در دوره های آموزشی شبکه و دریافت مدرک می باشد. این مدارک و گواهینامه ها اغلب توسط شرکت های فروشندگان این تجهیزات همچون سیسکو (Cisco)، جونیپر (Juniper) و Huawei پشتیبانی می شوند، اما در این بین، مدارکی هم وجود دارند که مشخصا به یک کمپانی خاص، یا یک نرم افزار و یا سخت افزار بخصوص مربوط می شوند.

 

سایر مدارک در این زمینه با نام مدارک مستقل از فروشندگان تجهیزات یا در اصطلاح (vendor-neutral) شناخته می شوند که از جمله آنان می توان به کامپتیا (CompTIA) اشاره کرد.

با دیدن ویدئو های پکیج آموزش شبکه که به صورت تخصصی توسط اساتید حرفه ای گروه آموزشی فرزان تهییه شده اند، به راحتی مدارک مربوط به هر دوره را می توانید بگیرید و به زودی وارد بازار کار به عنوان یک متخصص شبکه شوید.

 

 

نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی


ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن:
در این مقاله از حفاظ ایران قصد داریم به بررسی نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی یا ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم و شما عزیزان را با موارد بسیار مهم و نکات کاملا حرفه ای ساخت چنین حفاظ پرقدرتی اشنا سازیم، قبل از شروع باید متذکر شویم که حفاظ های ساختمانی از ایمن ترین و کاربردی ترین حفاظ هایی محسوب می شوند که عملکرد آن ها در مقایسه با سایر حفاظ های دیگر بسیار بسیار چشمگیر می باشد، از این رو همواره چنانچه به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند یک حاشیه بسیار امنی را برای شما عزیزان مهیا کند، از این رو لطفا در این مفاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از حفاظ شاخ گوزنی و ساخت آن به دست آورید.



حفاظ شاخ گوزنی چیست؟
همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .



مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟
در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.


1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:
در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.




2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:
افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت

حفاظ شاخ گوزنی با ساختار فلزی که از میلگرد های تیز و فرم داده شده تشکیل شده است که کل سطح دیوار را با نمای زیبا همچون بوته خار پوشش میدهد و عبور از آن را غیر ممکن می نماید.
قابل اجرا بر روی انواع دیوار – نرده – حصار دراندازه های متفاوت و رنگ دلخواه شما میباشد.




حفاظ شاخ گوزنی در اندازه های متفاوت

ارتفاع: 50
ارتفاع: 70
ارتفاع: 90
ارتفاع:1متر
ارتفاع:1/20
ارتفاع:1/50
تراکم معمولی و تراکم بالا
با مناسب ترین قیمت و کیفیت

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

تشک ها صفت اسفنجی

 

سلامت ما از مسیر خوابی خوب می‌گذرد. بنابراین باید تمام موقعیت ها را برای داشتن خوابی خوب، برای خودمان فراهم کنیم. استرس و فعالیت های روزانه داشتن خوابی خوب را مشروط می‌کنند، اما محیط و در ادام? آن رختخواب نیز نقش مهمی بازی می‌کنند.  بنابراین خوب است نگاهی به تشک مان داشته باشیم تا ببینیم چگونه می‌شود بهتر و راحت تر خوابید

با توجه به گستردگی نوع و تنوع این محصولات در بازار شاید انتخاب یک نمونه مناسب در میان هزاران نوع تشک خوش خواب برای همگان کار ساده ای نباشد. با توجه به این موضوع در این مقاله ما به مجموعه نکاتی که باید هنگام خرید یک تشک مناسب خوش خواب مورد توجه قرار داد اشاره می کنیم.

در حال حاضر برندهای گوناگون تشک خوش خواب که محصول شرکت های ایرانی و خارجی هستند به وفور در بازار موجودند. برندهایی که هر کدام سهمی از میزان فروش بازار را در اختیار داشته و درصدد کسب سهم بیشتری از این بازار پررونق هستند.

این تشک  ها در انواع گوناگون فنری، اسفنجی، طبی، طبی فنری، فنری منفصل و... در بازار موجودند که باید هر فردی با توجه به ویژگی های بدنی خود از بین نمونه های گوناگون یکی را انتخاب کند. به این منظور و برای ارایه اطلاعات بهتر ما در مورد هر یک از این تشک ها توضیحی کوتاه می دهیم.

 

تشک های فنری منفصل (Pocket spring)

 

تشک های POCKET SPRING به دلیل بهره گیری از فناوری استفاده از فنرهای منفصل (پاکتی) به جای فنرهای متصل، طوری طراحی شده اند که هر فنر به میزان فشار وارد شده از طرف قسمت های مختلف بدن شخص واکنش نشان داده و تغییر حالت می دهد لذا این تشک ها بر اساس اندام و وزن هر فرد قالب و فرم مخصوص به فرد را گرفته و از این رو تشک های بسیار نرم و راحتی هستند.

یکی دیگر از ویژگی های این تشک ها در مقایسه با تشک های فنری این است که ارتعاش ناشی از غلت زدن فرد به تمام تشک منتقل نمی شود. این مزیت به خصوص در تشک های دو نفره موجب آرامش و خواب راحت فرد دیگر خواهد بود. با تشک های نرم و راحت Pocket Spring شما خوابی بسیار راحت، شیرین و رویایی را تجربه خواهید کرد.

علاوه بر این موارد تشک های الگانس لایکو تشک هایی کمی نرم تر هستند و در آن‌ها مموری فوم استفاده شده است که به استخوان شانه و لگن شما اجازه می‌دهد کمی در تشک فرو بروند و استخوان ستون فقرات شما به صورت مستقیم روی سطح تشک قرار گیرند و با پوشش دهی عضلانی باعث می‌شود جریان خون به صورت راحت‌تر انجام گیرد و باعث خروج درد های عضلانی از بدن شود

 

 

 

تشک های فنری

 

در سراسر جهان، تشک های فنری به عنوان یک پدیده در دنیای محصولات خواب به شمار می آیند. این تشک ها به لحاظ راحتی یکی از پرطرفدارترین انواع تشک در دنیا هستند.تشک های فنری محصولاتی هستند که شما با آرام گرفتن بر آنها بعد از یک روز پرکار، خوابی شیرین را تجربه کرده و روز بعد را با انرژی تمام آغاز می کنید. نحوه ساخت و بافت اسکلت فنری این  تشک ها به گونه ای است که وزن بدن فرد را در کلیه سطوح تشک تقسیم می کند. از این رو استفاده از تشک های فنری برای افراد سنگین وزن مناسب تر است.

 

 

تشک های اسفنجی

 

اگرچه در تمامی تشک ها از اسفنج به عنوان یکی از لایه های اصلی استفاده می شود و از این باب می توان به همه تشک ها صفت اسفنجی را نیز اطلاق کرد، اما مشخصه تشک های اسفنجی استفاده از اسفنج در انواع و وزن مخصوص های مختلف به عنوان اصلی ترین بخش تشک است. از آنجایی که این تشک ها فاقد هرگونه فنر است، از اینرو غلت زدن و هرگونه حرکتی روی این تشک به هیچ نحو موجب تکان خوردن و ارتعاش در سایر نقاط تشک نمی شود و این ویژگی به ویژه در تخت های دو نفره موجب می شود تا آرامش فرد در هنگام غلت زدن فرد دیگر برهم نخورد. البته این نوع تشک دارای تکنولوژی قدیمی و منسوخی میباشد.

 

بهترین ماشین اصلاح های برند

بهترین ماشین اصلاح های برند

ماشین اصلاح موزر

ماشین اصلاح موزر جنس خوب، یکی از ملزومات خانه است. حساسیت پوست و مو نیز مهم است  و خرید یک ماشین اصلاح موزر مو زیبایی و راحتی را به شما هدیه می‌دهد. اگر به دنبال یک ماشین اصلاح موزر عالی هستید که قیمت ماشین اصلاح موزر مناسب باشد. شاید بگوید چرا گفتم خانگی چون با آمدن ماشین اصلاح‌های وال آرایشگران به سمت آن‌ها رفتن و این مورد چیزی از ارزش‌های ماشین اصلاح موزر کم نمی‌کند چون خیلی از ماها با این دستگاه و کیفیت آن‌ها خاطره داریم

https://shikfam.com/Search-products/category-hair-trimmer-Moser

ماشین اصلاح سر وال

ماشین اصلاح سر وال به‌جرئت می‌توانم بگویم یکی از حرفه‌ای‌ترین ماشین‌های اصلاح که دیده‌ام ماشین اصلاح سر وال هست. ماشین اصلاح سر وال به‌صورت خاصی طراحی‌شده است که به شکل وال یا همان نهنگ دیده می‌شود. این محصول ساخت کشور آمریکا هست که برای اکثر کشورها این محصول را تولید می‌کند. در این چند سال اخیر محبوبیت بسیار بالایی را در بین آرایشگران ایرانی و حتی مصرف‌کنندگان خانگی پیداکرده است چون برای هر نوع سلیقه و هر نوع اصلاح و کوتاهی ازجمله کوتاه کردن، خط زن، سایه زدن، شارژی و ...تولید کرده است.

https://shikfam.com/Search-products/category-hair-trimmer-wahl

ماشین اصلاح سر فیلیپس

قیمت ماشین اصلاح سر فیلیپس نسبت به اسم برندی که یدک می‌کشد واقعاً مناسب و پایین هست. بعضی از این ماشین اصلاح سر فیلیپس صد در صد ضد آب است. برای پیرایش آقایان ست‌های کاربرید و کاملی را نیز تولید کرده است. برای تهیه یک ماشین اصلاح سر خانگی شاید در بین تمام برندها گم بشوید وقتی نام فیلیپس را روی یک ماشین اصلاح ببینید قطعاً این اعتماد را خواهید کرد که آن را با خیال راحت تهیه و استفاده نمایید. این برند بین‌المللی جایگاه خیلی خوبی را در بین مصرف‌کنندگان ایرانی پیدا و رضایت آن‌ها را جلب نموده است.

https://shikfam.com/Search-products/category-hair-trimmer-Phillips

ماشین اصلاح سر پاناسونیک

بررسی، قیمت و خرید ماشین اصلاح سر پاناسونیک ازبین برترین برنده‌ها، خرید ماشین اصلاح سر پاناسونیک فروشگاه آنلاین شیک فام با کلی تضمین و اصل بودن . برای مشاهده کلیک کنید. شما می‌توانید با بررسی، قیمت و خرید ماشین اصلاح سر پاناسونیک زیبایی طراوت و جوانی را برای خودتتان به ارمغان بیاورید

https://shikfam.com/Search-products/category-hair-trimmer-Panasonic

ماشین اصلاح سر پاناسونیک

بررسی قیمت ،خرید ریش‌تراش جمی gemei در فروشگاه آنلاین شیک فام .چینی‌ها در صنعت اصلاح بیکار ننشسته و در حال رشد هستند و برندهای خوبی همچون جم gemei روانه بازار می‌کنند.ریش‌تراش جمی gemei قطعاً با خیلی از ریش‌تراش‌های دره پایین قیمت می‌تواند رقابت کند چون از کیفیت خود نکاسته بلکه به آن افزوده‌اند

https://shikfam.com/Search-products/category-Gemei-shaver

 

بهترین تالار عروسی

برنامه ریزی عروسی

yynj_talar.jpg

برنامه ریزی یک مراسم عروسی می تواند کار بسیار دشواری باشد و مسلما خیلی ها ترجیح میدند این کار را برون سپاری کنند و  یا از دیگران برای این منظور کمک بگیرند.

استخدام یک حرفه ای (تشریفات مجالس )به این منظور میتواند ایده ی خوبی باشد، ممکن است شما بودجه ی محدودی داشته باشید.

یا به طور کلی علاقه داشته باشید تا خود کارهایتان را انجام دهید. این کار ممکن است دشوار به نظر برسد اما طرح ریزی عروسی رویایی خودتان انجام شدنی است.

 

شما برای سر و کله زدن با کارها نیاز به برنامه ریزی و سازمان دهی عروسی خواهید داشت تا بتوانید از پس تصمیمات بی پایان اسامی و تاریخ ها و به طور کلی زندگی خود بر بیایید. راح حل این است که هر کاری را قدم به قدم انجام داده و از دوستان و خویشاوندان (حتی همسر اینده خود!) برای تصمیمی گیری ها کمک بگیرید. همچنین به خودتان زمان بسیار زیادی برای برنامه ریزی بدهید. اگر بخواهید به تمام کارها شخصا نظارت داشته باشید و تمام امور را به دقیقه ی نود بسپارید اوضاع خیلی سختی خواهید داشت. زمان دوست شماست و هرچه بیشتر باشد، بهتر است. اما از کجا شروع کنیم؟

بعد از اینکه زمانی را به پخش کردن خبر ازدواج خود سپری می کنید (و این زمان برای شما بسیار شیرین خواهد بود!) اولین نکته ای که باید برای پیش بردن برنامه های عروسی به آن توجه کنید بودجه است و این مورد می تواند به مکالمه های ناخوشایندی منجر شود، مخصوصا اگر خویشاوندانی داشته باشید که قصد تغییراتی در روز عروسیتان را داشته باشند. بسیاری از زوج ها به بودجه ی خود توجه نمی کنند و نمیدانند که عروسی رویایشان ممکن است بسیار دور از دسترس و نشدنی باشد. در این صورت شما باید اولویت بندی داشته باشید. شما می توانید عروسی رویایتان را با هر میزان بودجه برگزار کنید، فقط در صورتی که بتوانید به این تتیجه برسید که چه مواردی واقعا مهم هستند و به آنها بپردازید. در واقع شما خودتان تشریفات عروسی خود را بر عهده خواهید گرفت!

با در نظر داشتن بودجه، اکنون زمان آن است که به جزئیات سرنوشت ساز بپردازیم! در این قسمت سعی کنید اوقات خوبی داشته باشید، چرا که زمان آن رسیده است تا مجلات عروسی را ورق بزنید و صفحات بلاگ ها را بالا و پایین کنید تا بتوانید به تصوری جامع از جزئیات عروسی مد نظرتان برسید. به عروسی هایی که در گذشته در آنها شرکت داشته اید فکر کنید. از چه چیزی بیشتر لذت بردید؟ اگر می توانستید چه چیزهایی را تغییر می دادید؟ تجربه های شخصی همیشه بهترین منبع الهام گرفتن هستند. فراموش نکنید تا همسر آینده خود را در این قسمت دخالت دهید!عروسی شما باید به نوعی معرف هردوی شما باشد.

سازمان دهی کلید اصلی در برنامه ریزی عروسیتان خواهد بود. شما کارهای بسیار زیادی را به ظور همطمان در نظر خواهید داشت، پس باید راهی برای دسته بندی و سازمان دهی آنها نیز داشته باشید. شما می توانید از اپلیکیشن های مختلفی که برای مدیریت عروسی موجود هستند استفاده کنید. فقط یکی را که با آن راحت تر هستید را انتخاب کنید و تا انتها با آن ادامه دهید. فراموش نکنید حتی با داشتن دقیق ترین و بی نقص ترین برنامه ریزی هم همیشه باید انتظار آشوب و بی نظمی را هم داشته باشید. فقط سعی کنید جلو جلو برنامه ریزی کنید و زیاد هم سخت نگیرید.

یکی از مهم ترین نکات این است که سعی کنید خوش بگذرانید!به هر حال این عروسی شماست. زیاد روی جزئیات وقت صرف نکنید تا از هدف اصلی غافل شوید: یک ازدواج شاد با شخصی که به او علاقه دارید.

اکنون که مقدمات را پشت سر گذاشته ایم، نوبت به مهم ترین راهنمایی ها و نکات برای برنامه ریزی یک عروسی فراموش نشدنی رسیده است:

 

1. بودجه ی خود را مشخص کنید و به آن دقت کنید.

بودجه ی شما، فاکتور اصلی و عامل اصلی پیشروی تصمیم گیری های شما برای عروسیتان است، پس این اولین گامیاست که باید بردارید. اگر اعضای خانوادتان قصد کمک در این زمینه را دارند با آنها صحبت کنید و بفهمید که آنها تا چه اندازه قصد کمک را دارند. اگر مدیریت خرج و مخارج با شماست، وقت مشورت با نامزدتان است. وقتی به یک عدد مشخص برای بودجتان رسیدید، تا انتها با آن عدد بمانید. عمده بودجه صرف هزینه تالار پذیرایی می شود.

 

2. لیستی از اولویت هایتان تهیه کنید.

با نامزدتان بنشینید و فکر کنید که سه اولیویت اصلی مراسم عروسی شما چه هستند. غذا؟ نوشیدنی؟ نوازندگان؟ عکس و فیلم آتلیه عروس ؟

جزئیات را اولویت بندی کنید و سعی کنید در مورد بقیه ی کارها به توافق برسید. این کار کمکتان می کند تا از محدوده ی بودجتان فراتر نروید.به عنوان مثال برای عروس خانم انتخاب یک سالن زیبایی خوب  و همچنین پیدا کردن لباس عروس شیک و فوق العاده با گشتن در مزون های لباس عروس مختلف یک اولیت محسوب می شود.

 

3. الهام بگیرید و یک تصویر ذهنی پیدا کنید.

با وجود منابع الهام بخش بسیار زیادی که در اطرافتان هستند، یک یا دو مورد جامع را پیدا کنید که از آنها بیشتر خوشتان میاید. از اینستاگرام گرفته تا وبلاگ های و مجلات عروس مختلف که در اطرافتان هستند را جست و جو کنید. به تصور خوبی از چیزی که مد نظر دارید برسید و سعی کنید تا آنرا به برگزارکنددگان عروسیتان شرح دهید.

 

4. با نامزدتان مثل یک تیم همکاری کنید.

در طول پروسه ی برنامه ریزی برای عروسیتان احساس تنهایی نکنید. به سراغ نامزدتان بروید و حتی سعی کنید تا پروسه ی برنامه ریزی برای عروسیتان را به تفریحی دو نفره تبدیل کنید.

 

5. گزینه هایتان را محدود کنید.

زیاد سرتان را با تمام چیزهایی که ازشان الهام میگرید شلوغ نکنید. وقتی به تصوری از استایل عروسی خود برسید، تمام تمرکزتان را روی آن معطوف کنید.

 

6. یک کتاب برای برنامه ریزی عروسیتان تهیه کنید.

زمانی که از کسی برای برنامه ریزی عروسیتان کمک نمی گیرید، یک کتاب راهنما بهترین منبع است. این کتاب ها سرشار از نصیحت ها و راهنمایی های حرفه ای و حتی مثال هایی از چک لیست ها  و قالب های زمان بندی هستند.

 

7. خودتان را سازماندهی کنید.

شما می توانید از چک لیست ها، نمودار ها، یادداشته ها و به طور کل هرچیزی استفاده کنید تا تمام ایده هایتان، تاریخ ها و برنامه ریزیهایتان را یک جا جمع کنید. عروس و داماد باید در این خصوص با هم همکاری نمایند.

 

8. یک چک لیست اصلی تهیه کنید.

می توانید یک چک لیست جامع را روی اینترنت پیدا کنید  که به طور کامل شرح داده شده است. آن را با کمی شخصی سازی به عروسی خود اختصاص دهید. چک لیستی برای تعیین کارهای اصلی مثل آتلیه و سالن زیبایی و ماشین عروس و همچنین کارهای جزئی مثل خرید لباس از مزون لباس عروس و ...

 

9. در تصمیم گیری ها عجله نکنید.

شاید دست خودتان نباشد که بخواهید اولین عکاس یا گل آرایی را که ملاقات می کنید استخدام کنید، اما یک قدم به عقب بردارید و گزینه هایتان را سبک و سنگین کنید.

 

10. یک زمان درست را انتخاب کنید.

آیا عروسیتان را برای برگزاری در یک باغ تالار برنامه ریزی می کنید؟ یا می خواهید در میان برگ های پاییزی جشن بزرگتان را در تالار برگزار کنید؟ تاریخ های ایدئالتان را انتخاب کنید و سعی کنید در تصمیمتان انعطاف داشته باشید.

منبع: بیاتو عروسی